luni, 26 mai 2014

Marturie despre Minunea Maicii Domnului

   In urma rugamintii noastre, adresata celor care au participat atunci la procesiunea cu Icoana Facatoare de Minuni a Maicii Domnului „Umilenie”, am primit o marturie pe care o publicam mai jos. Multumim autoarei pentru efortul depus si pentru modul viu si spontan in care a reusit sa transcrie trairile proprii daruindu-ne si noua putin din emotia si sfintenia acelui moment tainic si personal.
Sa avem nadejde la Maica Domnului ca este multmilostiva si grabnic ajutatoare. Asa cum mama isi iubeste copiii cu dragoste nemasurata si plina de jertfelnicie, fie ei buni sau rai, asa si mai mult, Maica Domnului cauta cu indurare spre noi asteptand intoarcerea noastra. Nimeni rugandu-se Maicii Domnului nu va ramane fara raspuns.                   
  Cu aceasta ocazie multumim si celor care ne-au mai trimis fotgrafii (asemanatoare celor postate pe blog) si asteptam acea filmare video despre care am auzit ca a fost inregistrata de rusi. Multumim celor care ne pot ajuta in acest sens.

 Hristos a Inviat! Inca ma cutremur de acele momente la care cu nevrednicie am luat parte. Pe data de 5/18 Mai luam parte la frumoasa Liturghie de la Manastirea Sf. Mina-Rosiori impreuna cu sotul meum cei 2 copii si bunica mea. Toata slujba am cautat cu privirea Sf.Icoana Umilenie venita din Rusia, cu gandul de a sta de vorba, cu gandul de a ma adresa Maicii Domnului. De mult timp imi doream sa intalnesc aceasta Sf. Icoana. Slujba Arhiereasca in acea zi imi atragea atentia si ma cutremura in acelasi timp. Am simtit de cateva ori lacrimi pe obraz chiar daca nu este ceva obisnuit, desi ar trebui sa fie.   
O emotie putenica m-a cuprins si cand a avut loc procesiunea din jurul manastirii. Imi era rusine si imi înaduseam dorinta de a plange. Erau lacrimi de bucurie, multumire dar si o dorinta aprinsa de a striga mereu ,,Iertare Maica Preacurata!”.
   Am iesit printre primii (multi se inchinau inca in biserica, noi ne-am inchinat in timpul cuvantului) datorita sotului care avea un abces dureros si oboseala unei calatorii de multi km (venise din strainatate). El a iesit si m-a asteptat in masina cu copiii pana am luat eu Anafura. In cele din urma eu cu bunica mea am iesit din biserica si ajungand pe scarile manastirii cineva a urcat grabit spre pridvor strigand neântrerupt  ,,manastirea are aoreola, manastirea are aoreola!''.


   Ne-am indreptat spre clopotele din lateralul manastirii si din aceasta zona mi-am ridicat privirea si am incremenit. Soarele mi se parea ca s-a infipt in crucea de pe turnul manastirii si lumina cum nu am cuvinte sa descriu, dar o lumina calda,un alb stralucitor care m-a lasa sa privesc si mai departe un Cerc perfect de nori luminosi in mijlocul carora stralucea alt cerc din raze de curcubeu. Rusinea de mai devreme nu mai era prezenta, un hohot de plans si puhoi de lacrimi mi-au invadat obrazul. Cineva langa noi era cu bratele ridicate si striga ,,Maicuta Domnului miluieste-ne! Maicuta Domnului Binecuvinteaza-ne!". Eu nu mai vedeam de lacrimi, ceea ce acea femeie vedea... CHIPUL MAICII DOMNULUI. Am imbratisat-o pe acea doamna desi nu ne vazusem niciodata. O bucurie si o pace binecuvantata simtem in sufletul meu nevrednic de aceasta MINUNE.
Pentru a filma sau fotografia nu detineam in acel moment nici un aparat, nici telefonul (la biserica evit sa-l iau cu mine) dar nadajduiam ca cineva o sa imortalizeze momentul si voi avea dovada vie a ceea ce voi povesti celor cu care ma voi intalni. Asa a si fost. Am ramas nemiscata pana ce norul s-a absorbit si cand am simtit ca prind putere de a merge  m-am indreptat spre poarta manastirii unde ma astepta sotul in masina, nestiind de ce am intarziat.
Dorinta de a spune despre toate acestea nu s-a stins , cu lacrimi mereu aduc marturie despre aceasta minune.
Maicuta Domnului  sa aiba grija de noi toti, sa ne intareasca in credinta, nadejde si iubire crestineasca si cel ce se va indoi de aceasta minune sa nu primeasca osanda ci cu mila Maicii Domnului sa se lumineze si sa cerceteze, caci eu nevrednica Ecaterina Oliviana  cu adevarat le-am scris si trait... Bunul Dumnezeu sa ne aiba in paza si sa asculte rugaciunile Preacuratei Fecioare Maria, Vesnica Rugatoare pentru neamul omenesc.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm să comentați decent în limitele bunei cuviințe.