miercuri, 9 iulie 2014



Rugaciunea Sotiei Salveaza Sufletul Sotului

     O femeie crestina, evlavioasa, mi-a povestit ca atunci cand sotul ei a inceput sa traga sa moara, aceasta a inceput sa faca imediat primele metanii mari, chiar si pana la 200. Se obosea si striga: Mila, Dumnezeul meu! Mila, ajutor; izbaveste-l Hristoase pe sotul meu! . Se ridica epuizata din cauza oboselii si incepea sa se roage in genunchi cu metanierul in mana. Asta o sfatuise sa faca un calugar de la Muntele Athos. Imediat ce se odihnea putin, incepea din nou sa faca metanii mari, 50, 100, chiar si 200, dupa care iarasi se ruga in genunchi.
     Dusese o lupta groaznica cu diavolii, dar era sustinuta in chip minunat de catre ingerii lui Dumnezeu. Sfarsita de oboseala, dupa aproape opt ore de truda duhovniceasca, il aude pe sotul ei, zicand: Femeie, am fost salvat! Iata-l pe Stapanul Hristos! Slava Tie, Dumnezeule! Iti multumesc, iti multumesc, sotia mea... ” si a murit.
      Aceasta inseamna sa fii madular al lui Hristos si sa ai iubire cu adevarat.

Sursa, Intamplari Minunate Editura CARTEA ORTODOXA Alexandria 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm să comentați decent în limitele bunei cuviințe.