duminică, 25 iunie 2023

 

O minune recentă a Maicii Domnului pentru rugăciunea Bogorodișnaia


În continuarea materialelor anterioare despre puterea și minunile celei mai puternice rugăciuni scurte a creștinătății, publicăm mai jos această întâmplare minunată  petrecută pe data de 12 Iunie 2023 undeva pe șoselele României.

Creștina care dă mărturie despre acestea, o face ca mulțumire și mai ales spre slava și lauda Maicii Domnului, dar dorește să rămână anonimă.

Redăm mai jos scrisoarea pe care am primit-o.

 

Mă întorceam de la serviciu și în timp ce conduceam, am început să repet și să rostesc în gând rugăciunea “Născătoare de Dumnezeu Fecioara”, așa cum mai obișnuiesc atunci când pot. Încercam să îmi țin mintea trează, având o oboseală adunată pe fundal.

                În drumul meu țin minte că urma o curbă largă, apoi probabil am ațipit. Dintr-o dată aud claxoane, dându-mi seama că eu deja, ca într-un film, mergeam pe zgura marginii drumului de pe contrasens, foarte aprope de copaci. Nu înțelegeam ce se întâmplă, nesimțind niciun moment că aș fi adormit. Dar am realizat că acest lucru s-a întâmplat, deoarece încercând să frânez, simțeam că reacția îmi era întârziată, ca și cum atunci m-aș fi dezmeticit.

                Eram stupefiată și uimită cum, intrând pe contrasens, nu am lovit nici o mașină, nu am provocat vreun accident și nu am făcut rău nimănui. Și apoi, ajungând pe marginea drumului, după ce am traversat banda sensului opus, mașina a mers drept pe lângă copaci mult timp până m-am dezmeticit și am reușit cu greu să frânez, nu cu mult înaintea unui indicator.

                În tot acest timp am avut un sentiment că aș fi fost asistată, că nu eram eu cea care aș fi reușit să mă stăpânesc și să controlez și mașina. Nu eram speriată, ci uimită, ca atunci când simți că, trecând prin situații grele, cineva preia controlul și te ocrotește.

                Măicuța Domnului, căreia mă rugasem pe drum mai devreme, a fost cea care m-a păzit de nu am lovit nici o mașină de pe contrasens, mi-a ținut volanul drept de nu am intrat într-un copac și m-a ajutat să frânez la timp până in indicatorul din față mea. Milostivirea Maicii Domnului a fost cu atât mai minunată cu cât mașinile veneau continuu de pe ambele sensuri la distanțe mici unele de altele și că trenul care șuieră pe lângă mine trecu imediat pe calea ferată ce era de cealaltă parte foarte aproape de copacii lângă care am reușit să parchez. Mai bine zis, a oprit Maica Domnului mașina în siguranță pentru mine.

       Slavă și mulțumire Bunului Dumnezeu și Măicuței Sale Prea Minunate pentru dragostea și purtarea de grijă ce ni le arată!

 

Născătoare de Dumnezeu Fecioară, bucură-Te! Ceea ce eşti plină de har, Marie, Domnul este cu Tine. Binecuvântată eşti Tu între femei şi binecuvântat este rodul pântecelui Tău, că ai născut pre Mântuitorul sufletelor noastre.

               

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm să comentați decent în limitele bunei cuviințe.